CALENDAR FISCAL
STIRI

Titlu Sase informatii care nu trebuie sa lipseasca din Registrul de bani personali
Data 05-05-2015 13:43
Sursa www.avocatnet.ro
Angajatii firmelor care utilizeaza case de marcat trebuie sa completeze zilnic Registrul de bani personali, la inceperea programului de lucru. In acest sens, ei trebuie sa scrie in document sase informatii.

Registrul de bani personali, aprobat prin Ordinul MFP nr. 513/2015, este un document in care angajatii firmelor care utilizeaza case de marcat trebuie sa declare banii personali.

Astfel, angajatii trebuie sa completeze Registrul de bani personali zilnic, la inceputul programului de lucru, fara stersaturi sau modificari si fara sa lase spatii neutilizate.

Concret, angajatii trebuie sa scrie registru in fiecare zi, atunci cand isi incep programul de lucru, urmatoarele informatii:

data: ziua, luna, anul;
numele si prenumele;
functia;
suma de bani pe care o au la inceperea programului;
ora inregistrarii;
semnatura.
Desi documentul este completat de catre salariatii firmei, totusi angajatorul raspunde de integritatea registrului si de completarea zilnica a acestuia de catre angajati.

Atentie! Operatorii economici care nu intocmesc registrul de bani personali risca din 8 mai o amenda de 9.000 lei.

Puteti consulta modelul Registrului de bani personali in fisierul atasat.
Registru de bani personali

Stiri
x