CALENDAR FISCAL
|
NUMIRE / REVOCARE ADMINISTRATOR |
Numire / Revocare administrator In cazul in care doriti numirea sau revocarea unui administrator, aveti nevoie de urmatoarele documente: • copie a cartilor de identitate ale asociatilor/administratorilor; • copie a actului constitutiv; • copia certificatului de inregistrare (CUI). De restul documentelor pentru numirea / revocarea unui administrator: un nou Act Constitutiv, Decizia Asociatului Unic, Hotararea Adunarii Generale, etc., ne ocupam noi. Termenul pentru numirea / revocarea unui administrator este intre 5-7 zile lucratoare de la formarea dosarului pentru Registrul Comertului. Tarifele pentru numirea / revocarea unui administrator le gasiti AICI. Ne puteti contacta la: MAIL: office@conta-conta.ro TELEFON: 0767.429.878 BIROU: Bucuresti, sector 2, Zona D-na Ghica (putem stabili o intalnire in urma unei discutii telefonice) |
Distrugere arhive termen de pastrare expirat